هفته بیست و یکم بوندس‌لیگا

نبرد قعر جدولی ها را فرایبورگ برد

جام جم ورزشی: نایب قهرمان دو فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا در حال فرار از منطقه سقوط است.
کد خبر: ۷۷۰۲۱۳
زردها از سقوط فرار می کنند +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته بیست و یکم رقابتهای بوندسلیگا با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن بوروسیا دورتموند در سیگنال ایندونا پارک به دیدار ماینتس رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را شکست دهد تا از انتهای جدول فاصله بگیرد.

در این دیدار ابتدا الکین سوتو خیلی زود برای ماینتس گلزنی کرد تا با گل دقیقه یک این بازیکن دورتموند از حریفش عقب بیفتد و نیمه نخست با برتری مهمان به پایان برسد. در آغاز نیمه دوم نون سوبوتیچ گل تساوی را به ثمر رساند و سپس مارکو رویس که به تازگی قرارداد خود را با دورتموند تمدید کرده گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

بازیکنان ماینتس برای جبران گل خورده پیش کشیدند و در نهایت در دقیقه 57 با ضربه یونس مالی بازی را به تساوی کشاندند ولی این پایان کار نبود و دورتموندیها موفق شدند با دو گل پیر امریک آبومیانگ و نوری شاهین این بازی را با نتیجه 4 بر 2 به سود تیم خود به پایان برسانند.

هفته بیست و یکم بوندسلیگا امروز (شنبه) با 6 دیدار ادامه می یابد که در حساس ترین بازیها بایرن مونیخ و هامبورگ مصاف شماره 100 خودشان را در آلیانزآرنا برگزار خواهند کرد و ولفسبورگ تیم دوم جدول نیز در خانه بایر لورکوزن به میدان خواهد رفت.

در جدول بایرن مونیخ با 49 امتیاز در صدر قرار دارد و ولفسبورگ با 41 امتیاز در رده دوم به سر می برد و شالکه با 34 امتیاز سوم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها